Vrăjitorie exoterică

  • Astrologie

  • Deochiul

      S-a spus de multe ori că "ochii sunt oglinda sufletului". Ochii sunt singura prelungire a creierului care nu este închisă în os. Prin intermediul nervului optic, ochii sunt legaţi la creier. Când ne antrenăm minţile şi ne ridicăm nivelul bioelectricităţii, îi vom putea vrăji pe oameni doar uitându-ne în ochii lor şi captându-le atenţia pentru câteva secunde.

      Cum se procedează:

      1. Trebuie să ai o minte puternică şi hotărâtă, capabilă de a-i controla pe alţii mai slabi.
      2. Cu cât eşti mai aproape de persoana în cauză, cu atât mai eficientă este tehnica. Aceasta necesită practică.
      3. Trebuie să-ţi induci o stare de transă. Orice iniţiat/ă trebuie să fie capabil/ă să-şi inducă transa şi să poate ieşi din ea oricând şi oriunde.
      4. Prin intermediul ochilor trebuie să-ţi concentrezi şi să-ţi proiectezi bio-electricitatea împreună cu intenţiile în ochii persoanei vizate. Exerciţiu:

      a) Stai în faţa unei oglinzi şi relaxează-te. Uite-te în gol timp de 1-2 minute, asta te va ajuta să intrii în starea alpha. Adânceşte-ţi transa cât de mult poţi.
      b) Fixează-ţi privirea între cei doi ochi ai tăi din oglindă. începe să-ţi proiectezi energia prin ochi. *Atunci când te antrenezi, nu concentra energii negative din motive evidente!
      c) Vei ajunge să-ţi simţi propria energie, pe măsură ce se reflectă înapoi prin oglindă. Fă asta minim 10 minute în fiecare zi şi energia ta va spori.
      d) Când te simţi în stare şi ai destulă încredere în forţele proprii, poţi încerca această tehnică pe alţi oameni. Animalele sunt, de asemenea, foarte susceptibile. Vei putea opri un câine care vrea să te atace, înainte ca acesta să facă vreo mişcare.

      5. Atunci când hipnotizezi pe cineva, comandă-i acestei persoane, în mintea ta, ce intenţii ai pentru el/ea, ce anume să i se întâmple etc. Acelaşi lucru se aplică şi pentru blestemele ce ar trebui "aruncate" cu un maxim de ură şi intensitate. Comenzile trebuie să fie propoziţii scurte. Animalele comunică prin intermediul imaginilor mentale.

      6. Uită-te adânc în ochii acelei persoane, ca şi cum ai vrea să te uiţi prin ea, proiectându-ţi energia direct în creierul acesteia. Astfel, comenzile mentale vor fi sădite în subconştientul acelei persoane, fără ca aceasta să bănuiască ceva. Toate informaţiile din subconştient sunt etichetate drept corecte şi sunt executate întocmai de către creier, fără a mai fi analizate înainte de către conştient. Concentreza-te cât mai intens posibil.

      Aceasta este o tehnică avansată. Binenteles, o puteţi încerca pe un prieten apropiat, cât timp folosiţi energii benefice. Energiile malefice vor face rău, aşa că nu-i de glumit cu aşa ceva. Acest talent de multe ori necesită câţiva ani de practică consistentă pentru a deveni iniţiat/ă în arta de a-ţi fixa privirea şi de a-i pune pe alţii sub controlul tău în doar câteva secunde.
  • Radiestezie

      # Material suplimentar în curs de publicare

      Pendulul

      Cu ajutorul pendulului veţi putea comunica cu demoni sau cu sufletele morţilor.

      Luaţi o aţă de aproximativ 40 de cm şi legaţi de un capăt un obiect mic şi greu. Luaţi un pachet de cărţi de joc. Relaxaţi-vă mâna şi lăsaţi-o moale, nu încordaţi nici un muşchi.
      Ţineţi pendulul între degetul mare şi cel arătător (cu mâna stângă va poate reuşi cel mai bine) şi întrebaţi care este prima carte din pachet: treflă, romb etc. Pendulul se va mişca în sus şi în jos pentru "DA" şi lateral pentru "NU". Această abilitate necesită timp. Într-o lună v-o puteţi dezvolta parţial, dar mai aveţi de lucrat la ea.

      * La editura Teora puteţi găsi o carte utilă scrisă pe această temă, "Radiestezia pentru toţi", de Richard Webster. Cartea poate fi comandată apăsând aici.


Vrăjitorie ezoterică

  • Magia empatică (*)

      Magia empatică presupune identificarea cu persoanele, persoana sau forţele (ale Naturii, de exemplu) pe care doreşti să le controlezi într-un fel sau altul.

      Pentru a te identifica cu un individ este necesar să te concentrezi pe acel individ şi să te imaginezi pe tine devenind acel individ. O modalitate de a face asta este să-ţi imaginezi cum crezi că ar reacţiona acel individ într-un anumit eveniment sau situaţie şi apoi acţionează întocmai, conştient şi deliberat, mimând această reacţie. Extinde această identificare până când ajungi să simţi simpatie pentru acel individ şi apoi introdu (atât prin vizualizare cât şi prin cântul unei fraze care înglobează dorinţa ta) schimbarea pe care o doreşti să i-o aduci acelui individ.

      Această tehnică poate duce totuşi la probleme de autoidentificare, pe lângă faptul că produce în timp o înţelegere autentică a acelui individ, până în punctul în care dorinţa ta de a-l schimba poate fi distrusă. Este important, prin urmare, ca înainte de a folosi această tehnică, să-ţi analizezi cu grijă propriile motive. Dacă după această analiză încă doreşti să continui, atunci trebuie să te hotărăşti că - indiferent ce s-ar întâmpla - să duci mai departe procesul de schimbare dorit, nepermiţând niciunui sentiment să-ţi schimbe decizia.

      Odată ce s-a realizat simpatia (în sensul identificării), schimbarea pe care o doreşti în individ poate fi indusă de tine manifestându-te ca şi cum ai juca rolul acelui individ. De exemplu, dacă doreşti să distrugi acel individ, trebuie să joci acest rol întocmai, cu toate sentimentele corespunzătoare, disperarea acelui individ, durerea pe care vrei să i-o provoci şi, să zicem, gândul ca acel individ să se sinucidă.

      Această tehnică empatică este de mare preţ dacă doreşti să ajuţi individul într-un mod pozitiv - prin vindecare, de exemplu. Dacă este posibil, ar trebui să fii fizic aproape de acel individ (deşi asta se poate face simplu şi prin transferul de gânduri) şi apoi trage în tine suferinţa fizică sau mentală a acelui individ aşa încât să o simţi ca fiind a ta. Dacă e necesar, îţi poţi imagina acest lucru ca un transfer de energie vizibilă pe care o iei în tine. Odată luată asupra ta, această suferinţă sau energie negativă trebuie condusă în afara ta, către Pământ - cel mai bun mod în care poţi face asta este să-ţi întinzi mâinile pe pământ şi să-ţi imaginezi energia negativă cum curge din tine, jos către braţele tale şi către Pământ. Contactul efectiv cu solul este cel mai efectiv.




      Pentru a ajuta în tragerea unei astfel de energii negative, poţi, dacă vrei, să-ţi imaginezi o aură înconjurând acel individ. O atitudine de relativă compasiune este de asemenea de ajutor în dezvoltarea unei empatii cu individul. Odată ce s-a obţinut empatia (şi dorinţa de a vindeca este deseori suficientă în sine pentru a face asta) încearcă să simţi schimbările din aură pe care le produce suferinţa. Odată ce ai localizat aceste schimbări, atrage-le în tine, imaginându-ţi energia negativă cum curge prin degetele tale în propria ta aură.

      Ar trebui să fie evident că această metodă de vindecare se va folosi doar într-un mod altruist, adică fără nici o dorinţă din partea ta de a obţine vreun beneficiu. Altfel, propria ta conştinţă a dorinţei va bloca o parte din energia negativă şi o va preveni să se scurgă cu totul (aşa cum ar fi normal).

      Magia empatică care implică anumite forţe specifice este relativ simplă în comparaţie cu cea implicând indivizi. Forţa naturală cel mai des controlată prin magia empatică este vremea.

      Esenţa acestei tehnici, aşa cum implică şi numele, este dezvoltarea simpatiei faţă de anumite forţe - de a-ţi pierde conştiinţa de sine experimentării acestor forţe aşa cum sunt ele în sine. Acest tip de magie lucrează în armonie cu forţele naturii şi nu împotriva lor. De exemplu, este imposibil să produci viscol, în România, în luna august. Schimbarea pe care doreşti s-o produci trebuie să fie posibilă în Natură pentru ca magia să funcţioneze în vreun fel. Această schimbare nu este niciodată instantanee datorită forţelor naturii însele - de exemplu, dacă doreşti să produci o furtună violentă, de regulă durează câteva zile după ritual până să se pornească furtuna, pentru că forţele naturii trebuie să crească împreună, în accord cu propria lor natură.

      Pentru a întreprinde o lucrare pentru controlul vremii trebuie să găseşti mai întâi un loc izolat, departe de orice aglomerare urbană - un vârf de munte izolat, golaş, este ideal. Cu cât locul e mai sălbatic, cu atât mai bine. Această izolare ar trebui să producă cel puţin într-un anumit grad senzaţia că te afli între cer şi pământ. Mai întâi decide-te ce tip de vreme vrei să produci având în minte cele mai sus menţionate. Întinde-te pe pământ şi imaginează-te pe tine precum vântul: simte blândeţea unei brize şi apoi imaginează-ţi un vânt puternic cum te smulge din locul în care stai. Pe măsură ce îţi imaginezi vântul devenind din ce în ce mai puternic, ridică-te în picioare şi cu braţele întinse linişteşte vântul după dorinţa ta, apoi eliberaza-l din nou ca o forţă puternică care loveşte pământurile din jur. Imaginează-te pe tine ca vântul care aduce tipul de vreme pe care ţi-o doreşti.

      De exemplu, dacă doreşti o furtună cu descărcări electrice, imaginează-ţi vântul rotindu-se în vârtejuri şi creând imenşi nori negri care vin degrabă către tine, aducându-şi întunecimea pentru a acoperi pământului şi apoi fulgerele lor, tunetele teribile şi ploaia. Dacă e necesar verbalizează-ţi dorinţa şi exultă în frenezia furtunii - dansând, râzând pe măsură ce elementele se dezlănţuie în jurul tău. Dacă-ţi doreşti vreme calmă, senină, însorită, imaginează-ţi vântul oprindu-se încet şi soarele apărând sus pe cer. Simte căldura soarelui pe corpul tău - exultă în senzualitatea soarelui, verbalizând din nou exaltarea ta şi dorinţa dacă doreşti. Dacă-ţi doreşti ploaie, imaginează-ţi vântul aducând uşori nori cenuşii ca să acopere tot cerul tău - simte ploaia cum spală solul şi este absorbită în Pământ, aducând belşug şi bucurie. Din nou, exultă în senzaţia ploii pe corpul tău - verbalizând această exaltare şi dorinţa ta.

      Această verbalizare poate lua multe forme, depinzând şi de senzaţia de moment. De exemplu, pentru o furtună poţi spune ceva de genul: “Vino Furtună, Vânt, Tunet, Trăznet şi Grindină! Loveşte acest loc şi pământul din jur cu forţa ta! Spre mine! Vino trăznet, tunet şi grindină !”. Verbalizaţii ca acestea trebuie să fie mereu spuse în stare de frenezie: nu ajută la nimic doar să rosteşti cuvintele pe un ton calm. Cuvintele trebuie să fie o ejaculare verbală a freneziei tale.



      Ultima actualizare: 08.03.2013

  • Magia cu modele


      Magia cu modele constă în două tehnici. Prima implică realizarea unor modele efective ale evenimentelor sau indivizilor asupra cărora se doreşte influenţarea cu ajutorul forţelor magice. A doua tehnică presupune înfăţişarea (adică reprezentarea) evenimentelor, fie într-un mod pictorial, sau folosind cuvintele pentru a crea un model pentru imaginaţie.
      Crearea efectivă a unor modele este auto-explicativă. De exemplu, pentru a blestema un individ realizează o figurină a acelui individ (ceara este cel mai uşor de folosit*). Figurina trebuie să semene pe cât posibil cu persoana în cauză. Vei boteza apoi această figurină cu numele individului, spunând ceva de genul “Cu mâinile mele eu ţi-am dat naştere şi te numesc N.N.”.

      Această figurină este apoi înţepată cu ace sau cuie (metoda obişnuită) sau înfăşurată într-o pânză neagră şi îngropată în pământ în timp ce spui “Eu care ţi-am dat viaţă acum te las mort în Pământ !”. În timpul acestor activităţi trebuie cultivat un sentiment potrivit, în acest caz ură.
      Dacă se doreşte obţinerea dragostei din partea unei persoane, vei face două figurine: una a persoanei în cauză şi una a ta. Ele vor fi botezate ca mai înainte, apoi legate împreună cu cordon verde de mătase în timp ce spui “Din această legătură se va ivi dragostea noastră!”. Figurinele sunt apoi înfăşurate într-un material verde şi puse într-un loc ascuns lângă domiciliul celeilalte persoane. Sentimentul aici trebuie să fie iubirea.

      Este important să cultivi emoţii puternice şi pentru uşurinţă poţi ritualiza tehnica. De exemplu, se poate pregăti un altar, se pot arde esenţele corespunzătoare, iar lumânările să fie singura sursă de lumină. În timp ce aprinzi lumânările spune: “Am venit aici că să-mi aduc dorinţa la viaţă !”. Apoi vibrează cuvântul planetei corespunzătoare înainte de a începe să faci figurinele. Repetă cât mai des intenţia lucrării: de exemplu, “N.N. va muri!”. Încheie lucrarea în maniera uzuală.

      * Pune câteva lumânări în apă clocotită. La suprafaţa apei se va forma o pojghiţă de ceară - foloseşte-o pentru a crea figurina.



      A doua tehnică de magie cu modele implică crearea unor imagini într-o manieră artistică. Dacă obiectul dorinţei tale magice este o persoană, atunci această tehnică implică desenarea sau pictarea acelei persoane, dar realizată într-o dispoziţie creativă. Astfel, prin desen sau pictură (sau sculptură) tu efectiv dai viaţă persoanei - capturezi prin mediul ales spiritul (sau “sufletul”) acelei persoane. Pe măsură ce creaţia se desfăşoară, alterează imaginea în funcţie de dorinţa ta. De exemplu, dacă doreşti rău acelei persoane, agonia/durerea/suferinţa pot fi înfăţişate pe faţă sau pe corp. Ceea ce este important aici este emoţia pe care o investeşti în lucrare. Cu cât imaginea se apropie mai mult de realitate, cu atât mai puternică este magia.

      Dacă obiectul schimbării magice dorite îl fac anumite evenimente implicând anumiţi indivizi, atunci pot fi folosite mijloace literare. Pentru aceasta, îţi vei folosi imaginaţia pentru a descrie în cuvinte, în general prin intermediul unei schiţe sau nuvele, indivizii implicaţi şi cum îţi doreşti ca aceşti indivizi să fie schimbaţi de anumite evenimente, conform dorinţei tale. Ca mai înainte, atmosfera trebuie să fie încărcată de creaţie magică; trebuie să simţi că tu eşti cel care controlează şi modelează evenimentele şi indivizii. Este indicat ca atunci când foloseşti pentru prima dată această tehnică, să introduci doar mici schimbări în evenimente şi în vieţile indivizilor. De exemplu, dacă vrei să obţii dragostea de la o persoană, începe prin a descrie cât mai realist posibil omul şi viaţa sa, aşa cum o ştii tu. Apoi include-te pe tine în poveste, într-o situaţie realistă. Fă astfel încât persoana să se îndrăgostească gradual de tine.

      Această tehnică literară poate fi de asemenea folosită pentru a manipula la scară mare acele forţe care afectează indivizii, deşi ei înşişi nu sunt conştienţi de ele. Aceste forţe sunt în general numite energii magice sau curenţi Eonici. Folosind o formă literară precum o nuvelă, o piesă de teatru, o scurtă poveste, creezi noi imagini şi idei folosind imaginaţia într-un mod magic, aşa cum a făcut-o şi H.P. Lovecraft. Totuşi, nu este necesar ca operele tale să fie “publicate” în sensul acceptat pentru a fi efective din punct de vedere magic. Întrucât odată ce o imagine sau idee este născută prin magie prin dorinţa unui individ, aceasta, dacă posedă suficientă energie magică la început, se va putea răspândi prin acauzal către minţile altor indivizi şi devine în general o formă de entitate vie. Publicarea, astfel, este în mare parte irelevantă, căci magia foloseşte acauzalul, în timp ce publicarea este doar o reprezentare cauzală a ceva care a fost (de exemplu, ca poveştile lui Lovecraft) original acauzal.

      Precum formele literare, este posibil să foloseşti şi alte medii creative pentru scopuri magice, de exemplu, filmul.



      Creaţia artistică, folosită magic, este un ritual în sine şi nu necesită nici un formalism ritualic precum incantaţii, vizualizări ş.a.m.d., deşi poate fi ritualizată într-un fel formal dacă doreşti să sporeşti atmosfera magică. Astfel de ritualizari pot include folosirea esenţelor, lumânărilor şi întreprinderea lucrării înseşi într-un templu/zonă ritualică special pregătită.



      Ultima actualizare: 19.02.2013

  • Magia sexuală

      Magia sexuală hermetică - care este tehnica folosirii actului sexual în scopuri magice - este destul de simplă, depinzând doar de găsirea unui partener potrivit şi orientarea sexuală a persoanei care doreşte să folosească această tehnică. Se vor da tehnici atât pentru indivizii heterosexuali, cât şi pentru cei homosexuali.

      Cei mai potriviţi parteneri sunt cei cu care operatorul simte o empatie şi în mod ideal partenerii pentru magie sexuală trebuie să fie interesaţi de magie, să fie conştienţi de natura lucrării şi să-şi dorească succesul acesteia. Merită să faci unele eforturi pentru a găsi un partener potrivit şi să dezvolţi cu acesta un parteneriat autentic. Lucrările întreprinse cu cineva care nu este conştient că actul sexual este folosit pentru scopuri magice sunt posibile şi eficace (deşi nu atât de mult ca cele întreprinse de un parteneriat autentic), iar tehnicile descrise mai jos trebuie ajustate în funcţie de situaţie.

      Esenţa lucrării sexuale este de a folosi energia sexuală generată de ambii indivizi într-un mod direcţionat/ghidat şi în ciuda multor tentative de a mistifica procedura de către alţii, aceasta se face cu uşurinţă. Pentru rezultate optime, lucrările trebuie întreprinse în concordanţă cu planeta care guvernează dorinţa - de exemplu, o lucrare care implică belşug trebuie asociată cu Jupiter. Lucrările constructive sunt făcute atunci când respectiva planetă răsare la locul unde are loc lucrarea. Lucrările distructive au loc când planeta apune. În mod natural aceasta limitează lucrările la anumite perioade - sporind astfel ceea ce se poate numi numinozitatea lucrării.

      Este util dacă lucrarea este ritualizată într-o anumită măsură - de exemplu, folosind esenţe parfumate şi lumânări corespunzătoare planetei şi dacă este posibil, desfăşurarea lucrării într-o zonă unde există o aură magică, fie natural (precum o poiană sacră sau un vârf de munte izolat), fie unde aceasta a fost creată de lucrări precedente sau de creerea unui Templu cu anumite artefacte magice precum un altar, unelte ş.a.m.d.

      Precum majoritatea tehnicilor hermetice, trebuie aleasă o vizualizare şi/sau o frază potrivită, astfel încât să descrie cel mai bine dorinţa lucrării.

      I - Lucrare Heterosexuală

      Bărbatul stimulează femeia mai întâi prin mângâierea şirei spinării şi a umerilor cu vârfurile degetelor, apoi îi stârneşte focul folosindu-şi limba (locis muliebribus) înainte ca uniunea propriu-zisă să înceapă. În punctul culminant al uniunii, femeia vizualizează dorinţa în maniera aleasă. Dacă a fost aleasă o frază pentru a descrie dorinţa, femeia o poate incanta ritmic pe măsură ce uniunea se îndreaptă spre climax, sau aceasta poate fi rostită tăcut de către ea în acelaşi fel.

      Femeia este poarta prin care circulă puterea şi astfel rolul proeminent îi aparţine ei. Este deseori folositor pentru ea în fazele de început să vizualizeze energia cum curge până la ea şi prin ea din cerul şi stelele de deasupra.

      Dacă bărbatul întreprinde lucrarea fără ca femeia să ştie de ritual şi să participe din plin, atunci ţine de el să facă vizualiarea şi cântul (tăcut). Această formă a lucrării este prin natura ei mai puţin puternică decât cea anterioară.

      Bineînţeles femeia poate face lucrarea fără cunoştinta bărbatului şi asta nu alterează în nici un fel puterea lucrării, exceptând cazul în care ea doreşte să-i crească puterea folosind farmece sexuale pentru a ademeni un bărbat şi a-l folosi pentru lucrare. Farmecul este astfel un puternic preludiu pentru lucrare.

      Lucrarea se încheie în mod uzual, formalizat, prin relaxare şi o simplă formulă precum "S-a înfăptuit."
      II - Lucrare Safică/Uraniană

      Datorită dublării femeii, lucrarea Safică (numită uneori şi Safistrie) este magie puternică. Ambele participante se pot combina în vizualizare şi/sau cântarea ritmică a formulei alese - focul este stârnit mutual prin mângâieri şi cu ajutorul limbii (locis muliebribus), un extaz urmându-l pe celălalt (extazul mutual - deşi este rar dacă nu e cultivat prin tehnică - este foarte puternic din punct de vedere magic). Dacă se doreşte, procedura poate fi repetată de câte ori doresc participantele. Lucrarea se încheie în maniera uzuală.

      Lucrarea Uraniană poate fi întreprinsă ca la punctul I, cu amendamentul evident că unul dintre participanţi poate fi ales pentru a stârni focul celuilalt cu ajutorul buzelor. Vizualizarea şi/sau cântul formulei alese trebuie să urmeze modelul de la punctul I. Lucrarea se încheie în maniera uzuală.

  • Cântul ezoteric

      Cântul ezoteric poate fi împărţit (atât cât interesează Tradiţia Întunecată) în două părţi: vibrarea numelor şi incantaţiile 'Sacre' sau cântul magic. Primul tip necesită mai puţină tehnică şi este forma cea mai utilizată în ritual - de exemplu, pentru a crea sau 'atrage' o anumită forţă sau entitate într-o lucrare magică. Al doilea tip necesită mai mult talent muzical şi exerciţiu, întrucât modul şi tempoul sunt foarte importante.

      1) Vibrarea

      Vibrarea implică faptul că fiecare parte a cuvântului de utilizat (fie singur, fie ca parte dintr-un text sau cheie) este rezonată adânc şi asta necesită ca persoana să stea în picioare şi să-şi folosească 'plexul solar' pentru a respira adânc, gura acţionând ca o cavitate rezonantă.

      Vibraţia trebuie să fie astfel încât să fie resimţită în tot corpul, chiar şi în afară, de către cei din apropiere. O vibraţie nu este un ţipăt sau un strigăt, ci mai degrabă o prelungă concentrare de energie sonică.

      De exemplu, pentru a vibra un cuvânt precum 'Satan': Inspiră adânc şi vibrează silaba 'Sa' atât cât durează şi expiraţia (nu mai mult de douăzeci de secunde) încercând să menţii acelaşi nivel de intensitate pe măsură ce expiraţia se sfârşeşte - apoi inhalează repede şi vibrează ' -tan' în timp ce expiri, în aceeaşi manieră ca mai înainte. Prin practică se poate prelungi durata fiecărei părţi. Pentru a obţine 'adâncimea' sau puterea necesară, încearcă să proiectezi sunetul în faţa ta către un punct la cel puţin trei metri depărtare.

      Esenţa vibraţiei este controlul sunetului - trebuie să fie cât mai uniformă posibil şi la fel pe toate părţile cuvântului sau frazei. Prin practică, tonul relativ al vibraţiei se poate schimba, totuşi asta nu e la fel de important ca producerea unei vibraţii puternice, încât majoritatea vibrărilor magice necesită mai degrabă putere decât fineţe sau tonalitate. Anumite game muzicale sunt asociate cu anumite tipuri de forţe magice (de exemplu, gama Mi minor este asociată de indulgenţa 'Satanica'), iar experienţa îţi va arăta curând care gamă e mai potrivită forţelor cu care lucrezi.

      'Cheile Enochiene' oferă un bun exemplu de vibrare folosită în sens magic - să considerăm de exemplu ce-a de-a Treia Cheie: Micma Goho Piad zir.... 'Micma' este vibrat ca şi 'Mic-' urmat de 'ma', fiecare parte pentru circa douăzeci de secunde. 'Goho' este 'go-' şi 'ho' pentru aceeaşi durată de timp; 'zir' este o singură silabă şi aşa mai departe. Astfel se poate vedea că vibrarea unei chei Enochiene necesită destul de mult efort, iar vibrarea corectă produce în persoana practicantă (în parte datorită acestui lucru) o stare alterată de conştiinţă precum produce şi rezultatele magice, în acelaşi timp influenţându-i şi pe ceilalţi indivizi prezenţi.

      Fiecare om posedă ceea ce se poate numi o unică 'signatură vibraţională', sau gamă/timbru la care sunetul produs este cel mai eficient pentru el/ea atât la nivel personal, cât şi la nivel magic, iar această signatură poate şi trebuie descoperită prin practică.

      Majoritatea femeilor produc în mod natural vibraţii la un ton relativ mai ridicat decât bărbaţii şi vibraţiile lor pot fi uneori chiar periculoase, în timp ce unii bărbaţi pot produce vibraţii care pot fi foarte enervante pentru unii indivizi.

      Cei care doresc să stăpânească arta vibraţiei magice trebuie să practice regulat, mai ales în interiorul unor clădiri rezonante mari, îmbunătăţindu-şi gradual abilitatea de a-şi controla respiraţia şi însăşi puterea sunetului. Folosite în mod corect, vibraţiile scurte pot înfiora oamenii şi-i pot imobiliza pentru câteva secunde. în anumite circumstanţe, o vibraţie puternică poate chiar să ucidă.

      2) Incantaţia magică

      Cântul sau incantaţia magică este esenţialmente monofonică şi din acest motiv este reprezentată în general (atunci când e notată) în notaţie Gregoriană - distinctă faţă de notaţia cu buline folosită în muzica modernă. Cântul magic este cântat fără acompaniament în unul din cele şapte moduri fundamentale (sau Greceşti) - Ionian, Dorian, Frigian, Lidian, Mixolidian, Eolian, Locrian. Modurile însele sunt reprezentări ale forţelor septenare descrise în Pomul septenar al Vieţii şi a corespondenţelor asociate cu el. Sunt trei moduri principale de a interpreta această incantaţie - de către un cantor solo; de către câteva voci la unison, sau de către doi cantori cântând 'vox principalis' şi 'vox originalis' la o distanţă de o cvartă sau o cvintă perfectă.

      Muzica acestui tip de cânt este similară cântecului Gregorian cântat în ritmuri proporţionale, iar textele folosite sunt de regulă invocaţii magice sau chemări.



      Cântecul magic de acest tip este folosit pentru trei scopuri - în primul rând, ca şi chei către Abis sau pentru a deschide anumite Porţi acauzale (precum, de exemplu, utilizarea lor în ritualul celor Nouă Unghiuri pentru revenirea Zeilor întunecaţi pe Pământ); în al doilea rând, ca mijloc de a produce schimbări magice în lume şi în indivizi, căci anumite incantaţii sunt considerate ca posedând puteri speciale atunci când sunt cântate corect; în al treilea rând, pentru a oferi un cadru pe care unii practicanţi îl pot folosi pentru a manifesta zilnic, prin forme tradiţionale, precum Slujba Prometeică, acele aspecte ale acauzalului care au fost numite Physis şi Tao.

      Primele două dintre acestea au fost deseori considerate ca aparţinând Caii Mâinii Stângi, întrucât aceasta în general invocă/creează diverse force htonice sau întunecate/negative în planul conştient, în timp ce al treilea tip a fost până acum folosit aproape exclusiv de acei Iniţiaţi care, trecând prin Abis, trăiesc în concordanţă cu înţelepciunea interioară.

      Un exemplu al primului din aceste tipuri este dat mai jos - aşa cum e folosit în ritualul pentru revenirea Zeului Întunecat Atazoth pe Pământ.





      Ultima actualizare: 29.12.2012

  • Magia frenetică

      Acest tip de magie presupune ca individul/indivizii să devină posedaţi de energiile acauzale prin creerea freneziei fizice şi emoţionale, prin diverse tehnici specifice.

      Pentru a fi reuşită, magia frenetică necesită ca individul aflat în toiul freneziei induse să vizualizeze (sau folosind vibrarea sau cântul) scopul dorit al ritualului - de exemplu, dacă ritualul se face pentru a distruge prin magie o anumită persoană, atunci vizualizarea este moartea acelei persoane în maniera aleasă; o frază potrivită pentru vibrare ar fi - N.N. (numele persoanei) o să moară!".

      Frenezia poate fi obţinută cu ajutorul drogurilor - dar acestea deprimă şi uneori distrug abilitatea de concentrare şi de aceea drogurile nu sunt recomandate pentru acest tip de magie hermetică. Cea mai bună metodă pentru atingerea freneziei este dansul - în principal dansul de natură circulară sau spirală, precum hora. Alte metode care pot fi folosite sunt concentrarea orientată, efortul fizic şi extazul indus. Se vor da detalii despre toate acestea.

      I - Dans:

      Restrânge intenţia lucrării tale la câteva fraze şi imagini. De exemplu, dacă lucrarea trebuie să facă un anumit om să te iubească, o frază potrivită pentru cânt/vibrare ar fi "Fie ca N.N. să devină posedat de dragostea pentru mine." O imagine potrivită ar fi o fotografie a individului - sau o vizualizare a feţei acestuia/acesteia.

      începe lucrarea la apus într-o zi aleasă de tine, şi lucrează fie în natură sau într-o cameră ritualica adecvată dansului. Mergi în sens circular, orar (i.e. de la Est la Vest) repetând fraza care încapsulează intenţia lucrării tale. Continuă cu aceast mers circular lent timp de câteva minute în timp ce vizualizezi imaginea aleasă (sau concentrându-te pe o fotografie). în acelaşi timp, trebuie să simţi gradual emoţia asociată lucrării (de exemplu, pentru un ritual de distrugere - ură; pentru un ritual de dragoste - dragoste; pentru un ritual pentru aducerea bunăstării - senzaţia de a te bucura de lux şi bunăstare...).

      Apoi mergi din ce în ce mai repede, imaginându-ţi cerul de deasupra ta deschizându-se şi energia curgând de sus în tine. Această energie îţi consolidează emoţia - permite-i să te facă să strigi din ce în ce mai tare fraza aleasă. Lasă această energie vitală să te posede. Dansează, aleargă, sări aşa cum îţi vine, vizualizând imaginea şi ţipând/cântând fraza pe măsură ce frenezia te conduce. Continuă astfel până la epuizare, apoi stai sau întinde-te pentru câteva minute vizualizându-ţi energia cum este trasă înapoi către cer şi către stele. Respiră adânc şi încet timp de un minut, stai în picioare şi spune "S-a sfarşit" şi părăseşte zona ritualică.


      II - Alte metode:

      Concentrarea orientată (sau voită) implică creşterea graduală a emoţiei adecvate timp în care se stă nemişcat, prin utilizarea exerciţiilor de respiraţie şi contractarea şi relaxarea alternativă a muşchilor. Se respiră adânc şi muşchii braţelor, picioarelor şi spatelui se contractă: odată cu inspiraţia imaginează-ţi că energia (de tipul potrivit - dragoste, ură ş.a.m.d.) este atrasă în corp. Aerul este apoi expirat uşor, iar muşchii se relaxează. Aceasta va continua pentru cel puţin un sfert de oră - apoi imaginea aleasă este vizualizată pe durata a cinci inhalări şi cinci expirări după care urmează o inhalare lentă şi lungă cu o senzaţie puternică de atragere a emoţiei. Urmează apoi o expirare ţipată a frazei alese - până la epuizare sau până când toată energia este scursă afară.

      Ca mai înainte, relaxează-te, spune "S-a sfarşit" şi părăseşte zona ritualică.

      Efortul fizic ca şi tehnică implică alegerea unei activităţi care este excepţional de dificilă din punct de vedere fizic. Realizarea acestui ţel pre-setat este apogeul lucrării, iar intenţia ritualului este apoi vizualizată şi fraza aleasă încapsulând dorinţa să fie vibrată, sau ţipată la acest moment.

      Un exemplu de astfel de metodă ar fi alegerea unui deal abrupt şi să-ţi impui sarcina de a alerga cât de tare şi de repede posibil până în vârf ca şi succes al lucrării - dacă ajută în pregătirea mentală repetă-ţi ceva de genul (presupunând, pentru scopul ilustrării, că intenţia ritualului este de a aduce success într-o anume activitate): "Succesul meu va veni odată ce voi atinge vârful dealului !"

      Nu trebuie să te pregăteşti fizic în nici un fel înainte: această metodă implică pură voinţă şi determinare. Dacă chiar vrei ca lucrarea să reuşească, vei avea voinţa necesară de a atinge ţelul fizic. Scopul este o explozie de energie fizică şi din multe puncte de vedere alergatul este cel mai potrivit în acest scop.

      Extazul indus, ca şi tehnică, implică folosirea unei forme externe pentru a produce în tine o emoţie corespunzătoare intenţiei lucrării. Această formă exterioară depinde de interesele şi/sau abilităţile tale. Una din cele mai simple forme este muzica - altfel spus, utilizând muzica pentru a induce emoţia corespunzătoare. Totuşi, aceast lucru nu este atât de uşor pe cât pare, deoarece este necesar să produci o frenezie a emoţiei şi să o susţii pentru o perioadă de timp. Dacă intenţionezi să foloseşti muzica în acest fel, o piesă/compoziţie potrivită, odată găsită, trebuie păstrată numai pentru uz magic. Întrucât efectele muzicii tind să fie individuale, numai tu poţi găsi muzica potrivită unei anumite lucrări emotive. Cel mai important lucru este să permiţi emoţiei să se acumuleze gradual până la un apogeu de frenezie, iar la apogeu trimite/direcţionează energia folosind vizualizarea şi vibrarea. Este foarte eficient să combini dansul cu muzica.

      Să improvizezi muzică pe un anumit instrument poate fi de asemenea util - şi foarte eficient. Din nou, frenezia trebuie să fie indusă lent, iar punctul culminant trebuie acompaniat de vizualizarea şi vibrarea/strigarea frazei alese.



      Ultima actualizare: 26.12.2012

  • Vampirismul energetic

      Vampirismul Energetic este actul de a seca forta vitala a unei persoane prin mijloace non-fizice, o practica usor de invatat, usor de stapanit si pentru adevaratul vampir, o tehnica imposibil de rezistat.

      1) Cand inveti pentru prima oara sa tragi energia unei persoane, furandu-i puterea pentru tine, vei avea nevoie de ajutorul unei persoane care sa se ofere. Pur si simplu roaga un prieten, partener, o ruda sau orice alt asociat sa-ti intinda mana dreapta, pe care o vei tine cu palma in jos in mana ta stanga. Mana dreapta directioneaza energia din tine, in timp ce mana stanga atrage energia spre tine. Cat timp nu ai o reputatie sinistra, majoritatea oamenilor nu vor banui ce urmeaza sa faci si nu se vor opune.

      Vizualizeaza o puternica lumina albastra care umple corpul subiectului tau. Inhaleaza si simte aceasta lumina cum se coboara din bratele lor pana in maini, furnicandu-ti mana stanga pe masura ce iese din victima si intra in tine. Expira si in loc sa simti energia cum se intoarce, simte-o cum se pecetluieste in tine cu fiecare expiratie, devenind forta ta vitala si nu a victimei. Continua sa-i extragi energia cu o respiratie adanca si sigileaz-o in tine pe masura ce expiri. Primele experiente cu vampirismul prin intermediul atingerii vor da rezultate minore: vei simti o stare euforica iar victima ta va simti ameteala si oboseala. Cu fiecare hranire de acest tip, vei descoperi ca esti capabil(a) sa extragi mai multa energie din victima ta intr-un timp mai scurt.

      2) Odata ce esti capabil(a) sa tragi o cantitate considerabila de energie din victima ta pe masura ce-i strangi mana sau o atingi in trecere, nu-ti va mai folosi foarte mult aceasta metoda de vampirism energetic. Folosind aceleasi vizualizari si tehnici de respiratie ca inainte, stai langa o victima necunoscuta, fara s-o atingi dar stand aproape de aceasta, incepe sa extragi viata din ea, intr-o maniera similara cu cea de dinainte, inhaland pe masura ce energia este trasa din ea si sigilata in tine ca si cum ar fi fost a ta. E posibil sa necesite mai multa concentrare mentala pentru a obtine acelasi rezultat, dar va fi mult mai usor de stapanit decat metoda anterioara. De fiecare data cand te hranesti cu o victima in acest fel, lasa mai mult spatiu intre voi. In curand, te vei gasi hranindu-te cu o persoana in celalalt colt al camerei, sau cum treci pe lanaga ea pe strada.

      3) Hranirea dintr-o victima prin contact vizual este cel mai bine de practicat atunci cand te afli intr-o pozitie in care ai de stat cu alti oameni o perioada mai lunga de timp. Locuri bune pentru aceasta tehnica sunt restaurantele, salile de curs, barurile, bisericile, mijloacele de transport in comun etc. Selecteaza o tinta care este asezata aproape de tine si cu fata spre tine. Incepe sa te hranesti din victima ta in acelasi fel cum o faceai cu vampirismul energetic la apropiere; sunt rare cazurile in care persoana respectiva nu se va uita spre tine in momentul in care va simti furata de energie. Daca face acest lucru, mentine contactul vizual pentru cat mai mult timp posibil. In momentul in care ochii vostrii se intalnesc, simte cu o legatura clara se stabileste intre tine si acea persoana. Este e ajutor sa vizualizati aceasta legatura ca o raza de lumina albastra. Vei constata ca poti trage mult mai multa energie ca inainte cu ajutorul contactului vizual. Mentine contactul vizual, sorbindu-I viata cu privirea. Sa te uiti in ochii unui strain pentru mai mult de o fractiune de secunda ii va face pe cei mai multi sa se simta incomfortabil. Sparge aceasta bariera sociala si foloseste disconfortul victimei ca pe o deschidere aditionala a sufletului acesteia. Vointa sa superioara, intelegerea subconstienta asupra violarii spirituale ii va tortura mintea pana cand isi va duce privirea intr-o alta directie. Odata ce face acest lucru, nu mai te hrani cu aceasta persoana si cauta-ti o noua victima. Cand ajungi sa te hranesti din primul moment in care stabilesti contactul vizual, vei putea sa te hranesti cu oricine care este in zona.

      4)
      Hranirea din mai multe tinte in acelasi timp necesita dezvoltarea unor asa numite “tentacule astrale".

      Aceste tentacule sunt raze de lumina spontane care ies din tine si se ataseaza de o persoana si trimit energia lor in tine. Privite cu al treilea ochi, aceste tentacule arata ca niste mici raze de soare ce ies din aura vampirului. La o petrecere, intalnire, sau chiar la scoala sau la munca, selecteaza doua tinte, de preferat aflandu-se in parti simetric opuse fate de tine. Imparte-ti atentia intre cele doua, hranindu-te din ambele in acelasi timp. Incearca sa vizualizezi, sa simti aceasta operatiune ca si cum ti-ai intinde bratele pentru a-ti atinge ambele victime; corpul tau astral va raspunzand in locul bratelor tale.

      Odata ce esti capabil(a) sa-ti imparti atentia intr-o asemenea masura in care sa faci un contact astral notabil cu subiectii tai, cantitatea de energie pe care o extragi din cele doua victime va parea covarsitoare. Continua sa practici aceasta metoda din ce in ce mai mult pana cand faptul ca tragi energie din doua persoane nu va parea numai usor, ci chiar prea putin. Apoi repeta acest procedeu cu trei victime, lucrand pana cand ajungi sa te hranesti cu cinci victime in acelasi timp. In acest moment, mecanismul de hranire va ajunge sa reactioneze independent, tragand energia din altii fara sa fie nevoie de comanda ta constienta, dar cu toate acestea, vei fi constient(a) de acest lucru. Corpul tau astral s-a convertit astfel intr-o masinarie de secat vieti.
      5) Amplaseaza-ti altarul in Templul tau cu o lumanare neagra la stanga si una rosie la dreapta. Inchide-ti ochii si vizualizeaza-ti victima foarte clar, distingundu-i, una cate una, toate caracteristicile, pana ce ajungi la o claritate perfecta. Relaxeaza-ti mintea si permite imprejurimilor acesteia sa apara in viziune: dormitorul acesteia, bucataria, clubul sau restaurantul. Indiferent unde s-ar afla, permite-ti sa simti acel loc. Nu incerca sa rationaliezi impresiile tale, ci accepta-le asa cum vin. Odata ce victima ta o vezi foarte clar si e plasata in realitatea spatiala, simte-te cum te misti aproape de ea, chiar langa umarul ei. Ca in exercitiul precedent, intinde-ti bratele astrale si pune-i o mana invizibila pe piept, chiar deasupra inimii. Extrage-i viata din piept. Aceasta va curge cu o mai mica rezistenta ca inainte, inundandu-te cu Esenta Sangelui ei, secand-o complet, deseori extenunand-o si probabil cauzand o afectiune de scurta durata pana cand va fi capabila sa-si regenereze energia pierduta.

      Variatiunile acestor tehnici de vampirism energetic pot fi incercate pe masura ce fiecare exercitiu in parte este maestrit, printre aceste variatuni numaranudu-se hranirea in timpul actului sexual, hranirea cu alti vampiri etc. Pe masura ce vampirul energetic isi dezvolta mecanismul de hranire si-si aprofundeaza existenta sa ca pradator, el va ajunge gradual sa extraga viata dintr-un nivel mai profund al victimei, in cele din urma ajungand la nucleul sufletului, putin cate putin, bucata cu bucata.

      Este important faptul ca desi hranirea va deveni in timp, spontana, Magul Negru trebuie sa se controleze in toate aspectele. El nu va fi niciodata sclavul secatuirii de energie a altora, ci ar trebui sa foloseasca acesta tehnica ca o unealta si ca arma. Puterea care este furata nu trebuie sa se “balteasca" in el, ci va trebui folosita intr-un fel sau altul.



      Ultima actualizare: 27.04.2013

  • Telekinetica

      Telekinetica este abilitatea omului de a misca diferite obiecte folosindu-si doar puterea de concentrare. Cu totii ne-am nascut cu abilitatea asta, insa putini stiu acest lucru. Multi au incercat, insa majoritatea au esuat, intrebandu-se mereu unde au gresit, ce nu au facut bine. Inainte sa detaliez metoda prin care am reusit, vreau mai intai sa clarific ceva: telekinetica nu se incadreaza in "magie", "paranormal" etc. Este o abilitate perfect normala, cu care ne nastem toti, dar care trebuie dezvoltata pe parcursul vietii. Unele persoane sustin ca au puterea de a misca obiecte de cand erau mici, nu neg, insa acest eseu il scriu pentru toti ceilalti, cei care nu au nici un "dar" din nastere, printre care ma numar si eu. Pentru toate aceste persoane, telekinetica este o abilitate care se INVATA, si care se DEZVOLTA in timp.

      As vrea sa incep cu 3 mari neintelegeri privind telekinetica:

      1.Trebuie sa ai toate chakrele deschise si o aura foarte puternica - FALS. Intr-adevar, chakrele si aura va vor ajuta in telekinetica, dar asta nu inseamna ca aceasta abilitate depinde decisiv de chakre si de intensitatea aurei.

      2.Ca sa reuseasca, trebuie sa tii mainile intr-o anumita pozitie - FALS.Mainile sunt folosite doar ca punct de concentrare.Din maini se da directia de deplasare a obiectului, deoarece telekinetica, fiind un proces care are loc in subconstient, nu va veti putea gandi: "dreapta", "stanga" (deoarece astfel va treziti la stadiul constient, iar abilitatea se intrerupe).

      3.Trebuie sa fii incordat cand faci telekinetica, sa te concentrezi intens - FALS. Din contra, pentru a face telekinetica trebuie sa fii foarte relaxat, atat corpul, cat si mintea.Prin concentrare trebuie mai degraba sa nu te gandesti la nimic, sa-ti opresti gandurile. Si acum metoda prin care am reusit(mi-a luat o saptamana si 4 zile):
      Incepeti cu un obiect foarte usor, recomand o morisca de hartie pe un ac.In primul rand, trebuie sa va cunoasteti foarte bine obiectul.Invartiti morisca, jucati-va cu ea, observati felul cum se roteste, forta necesara rotirii, forta de frecare dintre ac si hartie, etc.Faceti asta cam 10 minute ZILNIC, apoi inchideti ochii, limpeziti-va gandurile, si incercati sa reproduceti senzatia cand ati miscat obiectul. Apoi deschideti ochii si faceti acelasi lucru. Nu va asteptati sa va reuseasca din prima.

      Pentru a misca obiectul, aveti nevoie de o emotie puternica,insa cand aveti stari de depresie, este putin probabil sa va reuseasca.La inceput, ajuta foarte mult sa puneti o melodie care va place foarte mult, care va aminteste de niste clipe placute, dar pe care nu ati mai ascultat-o de mult.(dupa ce va obisnuiti cu telekinetica, nu veti mai avea nevoie de muzica).Acum, indreptati mainile spre obiect si conectati-va cu obiectul(e ca si cand va proiectati in el),stiind ca el este o parte din voi, asemeni unui organ.NU va ganditi daca puteti misca obiectul, trebuie sa stiti ca puteti face asta, sa nu aveti nici o indoiala.Trebuie sa aveti in gand ca tot mediul inconjurator poate fi manipulat de voi.Asa cum va miscati propria mana, asa puteti misca si acel obiect. In momentul in care ati ridicat mainile spre obiect, deja aveti o legatura cu obiectul, pe care trebuie sa o simtiti.Cel mai important este sa nu va ganditi la NIMIC, sa incercati doar sa simtiti legatura voastra cu obiectul.Nu incercati sa vizualizati nici o mana, sau energie care misca obiectul, deoarece prin vizualizare, va treziti la starea constienta a creierului.Cheia este "VOI SUNTETI OBIECTUL". Nu miscati mainile pentru a da directie, decat atunci cand obiectul incepe sa tremure, asta insemnand ca sufletul vostru este conectat la aura obiectului.Acum miscati usor mainile, impingand o mana, si tragand-o pe cealalta in spate, dupa directia dorita.

      Tot secretul este sa va faceti legatura cu obiectul, si sa simtiti aceasta legatura.Nu trebuie sa stati zeci de minute uitandu-va la obiect si sperand ca se va misca.Proiectia in obiect este ceva instantaneu, si daca nu va reuseste in primele 15-20 de secunde, puteti sa plecati de langa obiect, si sa reveniti peste cateva minute.Este importanta de asemenea emotia, deoarece ea se transforma in energia care misca obiectul. Incercati sa vedeti care dintre emotii este mai puternica. La unele persoane am observat ca frica, starea de sufocare, sau starea de fericire extrema, insa toate acestea trebuie produse in subconstient, fara a va gandi la o scena anume care sa produca aceste emotii.Tineti minte insa ca toate aceste emotii NU trebuie sa dea reactie vreo si corpului, care trebuie sa stea relaxat. Din moment ce puteti crea emotie in timp ce faceti legatura cu obiectul, ati reusit in telekinetica.

      Observatii:

      1.Asigurati-va ca obiectul este ferit de curent, vant, ventilator, etc.
      2.Telekinetica este bine sa o exersati zilnic, macar 10-15 minute, deoarece legatura cu obiectul se pierde usor. Experienta personala:

      Cea mai interesanta experienta de pana acum in telekinetica a fost atunci cand am trecut de la morisca la o minge de tenis de masa. Ambele obiecte se aflau pe aceeasi masa, la distanta de aproximativ un metru. Mi-am limpezit gandurile, si am creat o emotie puternica pentru a misca mingea. Am observat cu uimire ca mingea abia se misca foarte slab, in timp de morisca se rotea la viteza mare datorita cantitatii de energie depusa, desi eu incercam sa fac legatura cu mingea. Atunci mi-am dat seama ca subconstientul meu are deja o legatura puternica cu morisca, si ca imi va lua ceva timp sa refac legatura cu un alt obiect. De aceea, este bine sa schimbati obiectul, si sa nu va atasati prea mult de unul singur. Cu cat obiectele sunt mai multe, mai diverse, cu atat subconstientul vostru se va obisnui mai repede cu un obiect nou. Acestea fiind spune, va urez succes, si ar fi pacat sa nu incercati, deoarece fiecare dintre noi o poate face.
  • Vieţi anterioare

      Intraţi într-o stare de transă(cât puteţi de adâncă):

      - Imaginaţi-vă că sunteţi într-o cameră luminoasă şi că aceasta reprezintă prezentul. în spatele vostru este o uşă. Păşiţi pe acea uşă şi spuneţi-vă în gând că dincolo de uşă este viaţa anterioară. Uitaţi-vă în jur. La capătul vieţii anterioare mai este o uşă. Mergeţi şi prin aceasta. Repetaţi procedeul şi priviţi ultimele 3-4 vieţi.
      Când vreţi să vă întoarceţi REVENIŢI ÎN CAMERA CONSIDERATĂ PREZENT, altfel există pericolul să rămâneţi cu emoţiile din viaţa anterioară.
      - Treziţi-vă la realitate.