Demonologie

  • Servitorii Intunericului

      Una din cele mai mari atractii fata de Artele Intunecate, dar si in acelasi timp cea mai mare descurajare, este gradul uman de constientizare a existentei demonilor malign si hidos de inteligenti. Puterile lor par mult prea mari pentru a fi controlate, simturile lor prea ascutite pentru a fi intrecute si intentile lor prea sinistre pentru a fi prevazute. Ei sunt arhetipurile fricii umane si ale raului etern. Frica fata de demoni a existat cu mult timp inainte ca filmele despre exorcisme si show-urile televizate despre vanatorii de demoni sa programeze masele fie pentru a se teme de diavoli, fie pentru a-i infrunta.

      Inainte ca primul alfabet sa fie imprimat in lut sau ca primul simbol sa fie scrijelit in piatra, omul cunostea demonii. Nici o biserica nu trebuia sa le indrepte auzul spre suierul din vantul de la sud-est, la fel oamenii nu aveau nevoie de nici un preot care sa le arate trupurile neinsufletite ale vecinilor. Nu era nici un televizor care sa dicteze forma pe care demonul o va lua atunci cand se va manifesta.

      In timp ce unele animale maraie, scheauna sau se invart in cercuri la venirea raului, oamenii se cutremura, neavand nici o defensiva in fata intunecimii acaparatoare. Intregi culturi si religii despartite de mii de kilometri de ocean s-au cutremurat la mentionarea numelor damnate ale demonilor, uneori ingenuncheate in veneratie, iar alteori in agonie. Atributele lor raman constante de la continent la continent, puterile lor fiind aceleasi in toata lumea, efectul lor in istoria noastra fiind continuu. Demonii au fost cei mai mari aliati ai Magului Negru si tovarasii sai constanti, ghizii lui pe taramul haosului.

      Unul din cele mai populare grimoare printre magicienii practicanti este Clavicula Salomonis Regis , cunoscuta ca Goetia. Dintre cei saptezeci si doi de demoni listati in paginile din Goetia, despre cativa se spune ca au o anumita cunoastere asupra bataliei din rai si despre caderea ingerilor. Inchizitia a aplaudat reafirmarea primita atunci cand “insisi demonii vorbesc despre gloria lui Dumnezeu si despre propriile lor slabiciuni in lumina Lui. Pana si demonii iadului proclama cuvantul Bibliei ca fiind adevarat!”

      Totusi, odata evocate, conversatia cu aceste entitati Goetice va revela un cu totul alt adevar cu privire la natura demonilor si despre miturile religiei. Autorul manuscriptului a scris acele cuvinte intr-o perioada in care era foarte periculos sa fii liberal, mai ales cu privire la punctul de vedere al Bisericii; prin urmare acesta a mascat adevarul cu acelasi voal al mitului pe care inchizitorii il asteptau, acelasi mit pe care chiar demonii il vor recita initial atunci cand vor fi intrebati cu privire la natura lor, ascunzand adevarul fata de cei care nu-l doresc. Doar atunci cand minciuna nu-l va satisface pe evocator, demonul va deschide canalele revelatiei.

      In cadrul anumitor culturi, precum Mayasii sau unele triburi Africane, demonii trebuiau venerati si respectati ca forte naturale care exista la un nivel cu mult superior intelegerii umane. Precum si in Egipt, Sumer sau Babilon, unde demonii detineau o pozitie nu mai putin Divina decat cea a Zeilor celesti. Rugaciuni speciale erau facute pentru a-ti tine departe, iar altele erau facute pentru a-I aduce aproape.

      Demonii exista. Fiecare scriptura si religie poarta marturia lor, demonii parand sa fie singura constanta. Se presupune ca unele texte chiar purta semnele sau semnatura lor, prin care acestia pot fi chemati pentru ca o alianta sa poata fi incheiata cu ei.

      Profetii si Mantuitorii sunt simpli spectatori ai Intunericului. Religiile fac presupuneri grosolane privind natura unui lucru pe care ei nu-l pot intelege pentru ca nu-l experimenteaza. Ei vorbesc despre diavol si despre agentii acestuia, precum niste preadolescenti adunati in jurul unei table ouija. Ei nu stiu nimic despre puterile care anima toate lucrurile din jurul lor, asa cum nu stiu nimic despre vant sau despre lumina soarelui.

      Doar cineva care este scufundat in Intuneric poate intelege Intunericul. Doar cineva care tine compania demonilor poate intelege demonii.

  • Interactiunea cu demonii

      Incantantiile date in aproape toate grimoarele si traditiile fiecarui sistem ritualic par a evidentia faptul ca exista trei modalitati de a asigura cooperarea entitatilor care au puterea de a-l asista pe Vrajitor. Prima din aceste metode si cea mai familiara celor care nu au nici o experienta sau cunoastere reala asupra ocultismului, este Pactul Demonic. Imortalizat de Goethe, doctorul Faust a devenit imaginea presupusului demonist, asa cum si viata si moartea sa au devenit drumul pe care Vrajitorul trebuie sa-l urmeze.

      Inainte ca pactul sa fie facut, un diavol potrivit trebuie tentat cumva pentru a se manifesta inaintea Magului. Deseori, ca in acest caz, demonistul trebuie sa se opreasca la primul demon care se manifesta. Odata ce demonul l-a onorat pe Magician cu prezenta sa, se stabilesc termenii contractului – de regula implicand pierderea sufletului si dobandirea unei puteri inimaginabile – si destinele ambelor parti sunt pecetluite. Pactul urmareste un model care este potrivit oamenilor care au facut afaceri cu alti oameni, dar absurd pentru cineva care cunoaste demonii.

      Un pact nespus, dar inteles mutual, se realizeaza intre Vrajitor si Puterile Intunericului in momentul in care acesta alege Calea Mainii Stangi si este intarit si cimentat in eternitate cu fiecare Lucrare. Acelasi tip de pact se realizeaza cu demonul in momentul in care Magul Negru si-a fixat ochii pe sigiliul si numele lui si stie ca beneficiind de asistenta lui, dorintele-i vor fi indeplinite.

      A doua metoda prin care se crede ca este asigurat ajutorul demonilor este prin oferirea de daruri sau sacrificii. Aceasta este perspectiva dominanta in sistemele de Magie populara si in ritualurile tribale. Se crede ca Demonii exista intr-o stare mai iluminata decat cea a Magicianului, intermediara intre om si Dumnezeu. In consecinta, ei nu-si doresc sufletul omului. In schimb, ei trebuie ademeniti si satisfacuti cu diverse ofrande si alte contributii pentru a le asigura favorurile.

      Aceste ofrande sunt uneori atat de simple, de la arderea unei lumanari cu numele demonului drept multumire pentru lucrarea ce a fost sau va fi indeplinita, sau pot fi atat de complicate, ajungand pana la un ritual complet de sacrificiu in onoarea demonului. Unii Practicanti cred ca aceste daruri actualmente “hranesc” o anumita putere a demonului, pe baza careia acesta poate subzista sau deveni mai puternic. Altii cred ca acestea sunt simple acte ale trecutului, sau rememorari ale acestora, un lucru rar si prin urmare, pretuit in lumea demonilor. Prin arderea unor lumanari sau prin realizarea unui ritual in numele demonului, El este onorat si respectat. El ramane activ in aceasta lume, chiar si mult dupa ce lucrarea Sa a fost dusa la indeplinire.

      Aceasta traditie este auto-contradictorie prin faptul ca desi plaseaza Demonul pe un nivel spiritual superior celui al Magicianului, totusi il injoseste cu presupunerea ca cea mai mare dorinta a Lui este de a fi amintit si intr-un anumit fel, acceptat de catre Magician. Acest paradox este rationalizat si partial rectificat de Vrajitorii Voodoo prin sublinierea faptului ca “daca tu n-ai face ceva pentru cineva fara sa primesti nimic in schimb, de ce ar face-o o entitate astrala?”

      Demonii au o agenda in a-l asista pe Vrajitor, asa cum si Vrajitorul are o agenda in chemarea sprijinului lor. Si Vrajitorul si Demonul sunt amandoi servitori ai Intunericului. Fiecare este aliatul celuilalt in rau. Amandoi lucreaza impreuna pentru indeplinirea dialecticii sinistre a fiecaruia, deseori fara a percepe constient simbioza spirituala.

      A treia metoda de asigurare a sprijinului demonilor vine din zilele medievale ale Vrajitoriei. In “Marele Grimoar”, Magicianul este instruit sa-i spuna Demonului odata ce acesta a fost chemat: “Te voi lovi pe tine si pe cohortele tale cu puterea marelui Dumnezeu daca nu-mi vei oferi ce-ti voi cere.” La aceasta, aparitia va raspunde fara echivoc: “ Nu ma lovi. Promit sa fac tot ce-mi ceri.”Dialogul de mai sus este specific interactiunilor dintre Operator si entitate in majoritatea grimoarelor si a cartilor de vraji medievale. In aceeasi maniera in care demonii din Goetia sunt prezentati intr-o maniera mai putin ofensiva fata de clasa conducatoare crestina a acelor vremuri, grimoarele la care facem referire prezinta demonii ca pe niste fiinte inferioare sau drept niste creaturi nenorocite, scrasnind din dinti chiar la simpla mentionare a numelui lui Isus.

      Fie ca autorii acestor volume erau platiti sa spuna si sa scrie aceste lucruri de catre supervizorii lor, fie erau membrii ai elitei crestine de la acea data, crezand cuvintele asternute de ei in pergament. Indiferent de caz, aceste cuvinte au rezistat timp de secole, la fel ca si credinta ca demonii sunt cele mai inferioare creaturi din punct de vedere spiritual, tarandu-se prin intuneric, caci acesta este singurul lor loc primitor. Ca rezultat al acestor informatii standardizate despre demoni, a devenit o practica uzuala aceea de a-i intimida si ameninta pe cei Chemati, la fiecare pas al evocarii. Fara acestea, "demonul isi poate uita locul si se poate revolta, devenind din ce in ce mai incontrolabil cu fiecare secunda".

      Demonii sunt servitorii Intunericului, emisarii Raului. Ei aduc miraculosul si teribilul. La nevoie, ei vor face ca rauri de sange sa curga sau vor muta muntii din loc. Dar ei nu vor face nimic din toate acestea din frica sau din gratitudine, ci in schimb, din pura intelegere asupra eventualelor efecte ale acestor actiuni. Ei vad realitatea interioara a lucrurilor si urmaresc toate procesele, de la originea actiunii pana la deznodamant.

  • Ierarhia demonica

      Majoritatea neofitilor si teoreticienilor sustin ideea ca de cand Satan a devenit arhetipul raului suprem in religia si in mintea colectiva a lumii Occidentale, el este conducatorul evident al ierarhiei demonice, Stapanul Intunericului si Regele acestei lumi. Avand in vedere ca El este considerat ca fiind Maestrul Raului, asa trebuie sa fie. La fel ca multe alte presupuneri oarbe cu privire la adevarul din ocultism, aceasta teorie aseaza mintea magicianului deasupra puterii reale si tangibile a demonului in cauza. Desi diversele biserici crestine care infesteaza lumea au propovaduit si au fixat in mintile maselor ca Isus este Regele Binelui si ca Satan este Conducatorul Raului, nu inseamna neaparat ca acesta e adevarul.

      Pe baza acestui mit, Satan este considerat, chiar si de multi adepti ai Caii Mainii Stangi, a fi in fruntea ierarhiei infernale. “Biblia Satanica” ii numeste pe Satan, Lucifer, Belial si Leviathan drept cei Patru Printi ai Iadului dintr-o lista de 77 de demoni din diverse religii, regiuni si timpuri. Desi multi dintre acesti demoni predateaza ideea moderna de Satan, totusi ei sunt pusi acolo de Anton LaVey pentru a fi supusii celor patru Printi si pentru a se supune comenzilor date in Numele lor.

      In “Grimorium Verum”, trei puteri se spune ca guverneaza Lucrarile Intunericului: Lucifer, Beelzebuth si Astaroth, ale caror sigilii trebuie gravate intr-o anumita maniera, intr-un anumit moment prielnic. “Marele Grimoar” face referire la “Imparatul Lucifer, Printul si Maestrul spiritelor rebele”, un titlu care lasa putin loc de intrebari cu privire la identitatea conducatorului iadului. In timp ce ierarhia demonica din subordinea sa poate fi chemata in numele Lui, el raspunde doar la comenzile primite in numele celui Atotputernic.

      “Grimoarul lui Papa Honorius al III-lea” ofera numele si incantatiile a patru Regi demonici, sub care toate celelalte spirite rele sunt supuse. “Veniti Spiritelor! In numele Regelui vostru si in numele celor sapte coroane ale Regilor, toate Spiritele Iadurilor sunt fortate sa apara in prezenta mea!”. Magoa este Regele Estului, care comanda armatele lui Massaiel, Ariel, Satiel, Arduel si Acorib. Egym este Regele Sudului, care comanda armatele lui Fadal si Nastrache. Baymon este Regele Vestului, aflat in comanda armatelor lui Passiel, Rosus si multi altii. Regele Nordului este Amayon, care comanda armatele lui Maael, laaval, Bamlahe, Belem si Ramath. Amayon desemenea apare in alte grimoare ca Rege al Iadului, desi numele lui este scris in alte feluri.

      Editia lui Simon a cartii de vraji “Necronomicon”, ofera un lant ierarhic precis pentru entitati atat ale luminii, cat si ale intunericului, cei Vechi si Anticii. Zeii Vechi, condusi de zeul Marduk, reprezinta puterile planetare si astrologice, in timp ce Anticii sunt reprezentantii haosului, condusi de regina Tiamat si conducatorul ei militar, Azag-Thoth, zeul orb al nebuniei. Toate spiritele si puterile date in “Necronomicon“ se potrivesc perfect cu rangurile uneia sau alteia dintre tabere, iar Spiritul Superior al fiecareia este usor identificabil.

      “Goetia” ofera mai multe detalii decat ale grimoare, in ceea ce priveste structura ierarhica exacta, in special ce-a de-a doua editie a lui Aleister Crowley. Cei 72 de demoni din “Goetia” sunt mai intai impartiti in doua categorii: demoni de zi si demoni de noapte. Aceasta diviziune n-are legatura cu lantul de comanda, ci este mai degraba un punct de referinta pentru puterile, abilitatile si restrictiile fiecarui demon, la fel ca si asociatiile astrologice date in editia lui Crowley.

      Ierarhia goetica este condusa de Lucifer, care nu este niciodata numit in mod direct in text, dar a carui suprematie indisputabila este sugerata de mentiunile de subordonare ale diverselor entitati listate. Lucifer pare a fi imediat urmat in lantul de comanda de cei noua Regi Goetici: Bael, Paimon, Beleth, Purson, Asmoday, Vine, Balam, Zagan si Belial. Ierarhia continua cu Marchizi, Duci, Prelati, Cavaleri, Presedinti si Conti.

      Exemplele de mai sus, luate din cele mai cunoscute grimoare, evidentiaza diferenta dintre fiecare referire la ierarhia demonica. Doi factori impedica studentul onest de la a intelege ierarhia si de a realiza o alianta functionala cu demonii: minciunile create intentionat pentru a induce in eroare neinitiatii si acele minciuni care s-au dezvoltat de la sine.

      Prima eroare a ierarhiei demonice cunoscute se afla chiar in varful acesteia. Aproape toate grimoarele folosite in Lucrarile si in studiile oculte il aseaza pe Satan in una din fatadele sale pe cel mai inalt tron al Iadului. Cu exceptia celor prost informati si indusi in eroare, Satan stapaneste ca Lord al Intunericului numai in scripturile si in mintile crestinilor.

      Aparand in Vechiul Testament ca un emisar al lui Dumnezeu si ca un inger al luminii trimis pe Pamant pentru a inteprinde diverse sarcini in numele Lui, Satan a fost temut doar in pozitia sa de Acuzator al curtii raiului, aducand la lumina pacatele oamenilor. Noul Testament il infatiseaza pe Satan drept inspiratorul falsilor profeti, Printul Minciunilor si al manipularii. Abia odata cu Cartea Revelatiilor al lui Ioan apare o mentiune asupra unei entitati specifice, Satan, ca fiind stapanul rau pe care Biserica l-a inventat sa fie astfel. Mai mult, abia in secolul IV e.n. Satan a fost instalat ca o figura permanenta a doctrinei crestine.

      Multi vor spune ca Satan a aparut in Egipt ca Set, printre yezidi drept Melek Ta’us, drept Pan catre greci etc. Desi se pot face unele asemanari, nici unul dintre acestia nu este Satan, majoritatea arhetipurilor raului avand ranguri printre Zei, mai degraba decat proscrisi ai raiului sau demoni ai pamantului.

      Atunci, cine este in comanda armatelor demonice? Raspunsul se afla in intrebare: cel ce comanda armatele demonice este in comanda lor pana cand acestea sunt eliberate din serviciul sau. Clasificarile demonilor asa cum sunt date in grimoare sunt de valoare pentru Magicianul Negru doar in momentul in care are de ales intre mai multe entitati in acelasi text, ca un semnal infernal al puterilor demonilor, ale atributelor acestora, temperamentul lor s.a.m.d.

      De asemenea, sistemul de ranguri ii poate da o buna idee evocatorului asupra enitatilor care se pot afla sub controlul demonului, precum slujitori si alte spirite subordonate acestuia. In general, un grimoar va da numarul de legiuni de spirite inferioare care sunt in serviciul acelui demon, fiecare legiune avand intre trei si sase mii de spirite. Acesti pedestrasi fara nume ai planului astral sunt emisari ai demonului care este evocat.

      Atunci cand lucrati cu demonii, asa cum Magul Negru va trebui s-o faca in mod inevitabil, nu exista o necesitate practica in a investiga genealogia completa si nivelul ierarhic al entitatii chemate, desi facand acestea veti capata o mai buna intelegere asupra demonului. Totusi, atunci cand demonul sta in fata ta, intampinandu-te in Intuneric asa cum si tu il intampini in aceasta lume, linia dintre Maestru si Sclav se estompeaza dincolo de orice recunoastere. Initiatul Intunecat si demonul au acelasi scop, care este realizat cu fiecare Lucrare, in ciuda aparentei imediatei trivialitati. Demonul si vrajitorul sunt co-lucratori cu Intunericul.
  • Puteri demonice

      Magicianul Negru este capabil, avand cunoasterea, disciplina si practica, de a Opera asupra lumii fizice fara sa-si foloseasca efectiv corpul. El poate face ca intreaga sa constiinta sa se separe de creier, permitandu-i sa se miste mult mai liber in univers, obervand diverse evenimente indiferent de constrangerile spatiale si temporale. Astfel eliberat, el poate parasi cu totul acest univers, inaltandu-se in taramurile de dincolo de carnalitate, imbratisand ceea ce nu moare. Punand in practica lucrarile date in acest sait, Vrajitorul poate crea un vartej de putere, incepand din altarul din fata ta si maturand totul pe suprafata pamantului pana cand vointa sa este indeplinita.

      Maestrul in Magie Neagra poate face oricand orice, cat timp face pasii necesari pentru a se aduce pe sine intr-o stare care sa favorizeze precipitarea dorintei lui. Demonii au obstacolul opus; ei exista intr-o stare constanta de putere, trebuind sa se coboare din tronurile lor intunecate pentru un moment, pentru a comunica cu Magicianul.

      Demonii sunt antici. Inainte ca atmosfera acestei planete sa poata sustine viata, ei erau aici, plutind deasupra caldurii magmei si respirand aerul sulfuros. Inainte ca planetele acestui sistem solar sa inceapa sa se dezvolte din gaze, demonii erau acolo, in intunecimea spatiului, privind si influetand diverse evenimente, pregatind calea pentru dialectica sinistra. Inainte ca omul sa-si poata inchipui raul, raul exista.Deplasandu-se printre spatiile dintre atomi, calatorind pe vanturile astrale printre galaxii si imperii, privind in liniste lumile cum se inalta spre glorie si stingandu-se in flacarile razboiului, demonii au invatat secretele puterii. Ei au invatat cele mai esentiale lucrari ale creatiei.

      Puterea pe care demonii o au se datoreaza in mare parte cunoasterii pe care au acumulat-o de-a lungul timpului nesfarsit. Desi esenta magului negru exista cat el sau chiar si dupa moartea lui, translatarea experientei lui catre constiinta frageda a corpului uman este distorsionata, daca nu absenta cu totul. Fara a se muta de la o identitate la alta, fara sa fie nevoie sa-si transfere cunoasterea, ei il pot reinvata pe om, cunoasterea demonilor fiind eterna.

      Asa cum s-a mentionat mai inainte, grimoarele listeaza fapte incredibile pe care demonul le poate face in numele evocatorului, precum si informatia inimaginabila care poate fi obtinuta prin evocarea si conversatia cu demonul. Cateva dintre puterile demonice mentionate sunt evidente si practice, ca abilitatea lui Bechard de a oferi mari bogatii sau puterea lui Guland de a provoca o mare varietate de boli.

      Totusi, alte abilitati profesate de demoni sunt mai obscure, necesitand gandire creativa, o intuitie mai aparte si interactiune personala cu demonii pentru a putea fi intelese. Oare poate Ducele Berith, al 28-lea demon din Goetia, sa transforme orice metal in aur, sau poate Foras sa-i confere invincibilitate vrajitorului? In timp ce aceste lucruri pot fi duse la indeplinire prin evocarea ducelui Berith sau a lui Foras, acestea sunt date mai mult drept capacitati analoage, echivalente ale puterilor mai mari pe care le au. Presedintele Foras poate invalui Evocatorul intr-o lumina astrala care i-ar descuraja pe ceilalti de la a-i face rau sau poate chiar sa schimbe firul evenimentelor, un efect mult mai potent al evocarii lui ar fi maiestria abilitatii nemuriri constiente, cimentand ceea ce este Etern aici si acum.

      Cea mai mare putere a demonilor este acea de a ghida Magicianul Negru in Arte, de a-l indrepta cu fiecare pas catre Maiestrie. Va veni un moment pentru fiecare evocator cand cuvintele nu vor mai conta si informatia va fi pasata de la unul la altul doar printr-un flux de ganduri. Aceasta, precum si orice alta abilitate superumana, pot fi invatate, practicate si maestrite. Tot ceea ce demonii fac si stiu poate fi si va fi a Magului Negru, in timp.
  • Manifestarile demonice

      In primele lucrari ale Practicantului, un nor de fum si un tunet stins este putin probabil ca vor anunta venirea celui Chemat. Desi manifestarile initiale ale demonului sau ale demonilor vor fi mai putin fenomenale, ceea ce se intampla are un mai mare si un mai substantial efect decat ceea ce-si poate imagina Magicianul.

      Odata ce conexiunea mentala si psihica s-a facut cu demonul, chiar inainte ca incantatia evocarii sa fie recitata, Practicantul va fi capabil sa simta esenta individuala si inteligenta celui chemat cum se aduna in jurul lui, plutind in afara ariei normale de detectie, in taramul numit Spiritus Regnum, sau taramul spiritelor, nici aici, nici acolo, ci intre. Deseori, aceasta conexiune este atat de puternica si de intensa incat Evocatorul se opreste aici si continua cu cererile pe care le are fata de demon. La aceata etapa, daca Operatorul a fost antrenat, entitatea poate fi vazuta printr-o oglinda neagra, sau poate fi vazuta cu al treilea ochi. Aceasta este prima etapa a manifestarii, aceea a constientei mentale asupra prezentei acestuia. Manifestarea mentala a demonlui tine demonul departe de templu dar totusi permite unei comunicatii pe o singura cale sa aiba loc.

      Atunci cand legatura descrisa mai sus este stabilita cu demonul si operatorul recita incantatia si isi foloseste vointa si puterea pentru a-l atrage pe demon in templu, in fata sa, o manifestare astrala se va produce. Demonul va fi condensat energia sa si inteligenta sa intr-un corp astral care este concentrat ntr-un spatiu limitat, in fata altarului. Operatorul poate simti o schimbare clara in atmosfera, in presiunea atmosferica, temperatura, vant etc. Deseori, el va simti intepaturipe piele, o usoara ameteala si o umila constienta asupra propiilor limitari in prezenta Celui Antic.

      Demonul fiind astfel manifestat astral, Evocatorul poate utiliza abilitatile clarvoiante pe care le-a dezvoltat pentru a tine deschis canalul de comunicatie cu cel chemat, fie prin viziune astrala directa ori print-un alt medium clarvoiant de un anume fel. Entitate evocata va fi in continuare asezata in planul ei, desi fizicul si astralul se vor suprapune unul peste celalalt in Templu.

      Ultima manifestare a demonului este o manifestare completa in planul fizic. Entitatea se va deplasa din locul acesteia in planul astral, va traversa Spiritus Regnum si isi va face un corp in templul fizic. Aceasta este manifestarea asteptata de incepator inprimele sale tentative de evocare. El anticipeaza un vartej de atomi si electroni, o condensare de ceata neagra, si un om cu o privire demonica iesind din negura si salutandu-l.

      Desi demonul poate fi manifestat total in planul fizic, cel mai probabil nu va fi vazut de cei care nu sunt pregatiti prin disciplina simturilor si a mintii, sa-l vada. Magicianul Negru care s-a pregatit, totusi, se va uita la spatiul gol de dinainte din fata altarului si va privi maretia si gloria raului, intrupat si asteptand sa ia destinul de corne.

      Demonul, ca si orice alta entitate astrala, va aparea mai intai intr-o forma si intr-o imagine care este cea mai potrivita pentru puterile ei particulare, functie, abilitati, precum si in functie de asteptarile evocatorului. Conexiunea initiala realizata cu demonul la inceputul evocarii ii aduce pe demon si pe operator intr-o foarte apropiata proximitate psihica. In aceasta apropiere, demonul nu are nici o problema in a descerne astepatarile, dorintele si cel mai probabil temerile si slabiciunile evocatorului. Sperand sa castige putere peste insasi evocarea si sa-l ia prin suprindere pe Practicantul nepregatit, demonul isi poate lua o forma care nu este deloc umana si este cel mai probabil capabila sa cauzezeze incetarea experimentului metafizic al operatului in acel moment si in acel loc.

      Mentinerea unei concentrari disciplinate din momentul in care acesta paseste in Templu pana in momentul in care se indeparteaza, Magicianul Negru ar trebui sa experimenteze o evocare usoara si de succes. Stiind faptul ca demonul poate lua orice forma isi doreste, Evocatorul nu trebuie sa permita nici unei farame de consternare sa apara atunci cand el priveste cu ochii sau in minte viziunea infricosatoare a demonului. In schimb, uitandu-se calm in fata necunoscutului, el trebuie sa-si faca cunoscuta dorinta pentru ca demonul sa-si ia o forma care este mai placuta de privit si sa vorbeasca cu o voce care nu este dificil de inteles. O lipsa totala de frica si reactie, aceeasi maniera detasata in care demonul il vede pe Evocator, este cheia balansului de putere intre cele doua parti.

Grimoare

  • Ars Goetia



      BAEL: demon de zi, conduce 66 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare albastra
      Rang: Este un mare si puternic rege care conduce in Est
      Bael se manifesta in diverse forme: o pisica, o broasca, sau un om — uneori poate aparea in toate cele trei forme in acelasi timp! Atunci cand comunica cu Magicianul (de regula prin clarauditie) are o voce ragusita si cu inflexiuni.
      Bael ofera intelepciune si darul invizibilitatii. Aceast lucru poate fi avantajos in unele situatii, dar Magul trebuie sa fie foarte atent, caci poate suferi accidente, nemaifiind observat de cei din jur.
      AGARES: demon de zi, conduce 31 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare rosie
      Rang: ducesa asupra tinuturilor estice din Iad
      Agares este stapana tuturor oamenilor obisnuiti.
      Ea poate distruge sufletele dusmanilor si provoaca cutremure.

      VASSAGO: demon de zi, conduce 26 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare albastra
      Rang: print
      Unul dintre cei mai prietenosi demoni, prezice viitorul si gaseste orice a fost furat sau pierdut.

      GAMYGEN(Samigina): demon de zi, conduce 30 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare neagra
      Rang: marchiz
      Ea da vesti despre cei ce au murit si au ajuns in Iad si preda toate stiintele liberale..

      MARBAS: demon de zi, conduce 36 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare galbena
      Rang: presedinte
      Poate vindeca sau poate provoca boli. Gaseste obiecte pierdute si preda mecanica.

      VALEFOR: demon de zi, conduce 10 legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare roz
      Rang: duce
      Expert in medicina oculta, vindeca orice boala prin magie.

      AMON: demon de zi, conduce 40 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare rosie sau aurie
      Rang: Print
      Amon prezice viitorul, impaca dusmani si poate cauza dragoste intre doua persoane.
      El este blond si radiaza de lumina asemenea soarelui.

      BARBATOS: demon de zi, conduce 30 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare neagra
      Rang: duce
      Preda toate stiintele, poate sa faca oamenii sa se imprieteneasca. Asigura buna-vointa a
      celor aflati la conducere.

      PAIMON: demon de zi, conduce 200 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare albastra sau neagra
      Rang: rege
      Da puterea de a influienta si de a-i controla pe cei din jur.

      BUER: demon de zi, conduce 50 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare albastra-deschis
      Rang: presedinte
      Buer vindeca boli, in special cele mentale.


      GUSION: demon de zi, conduce 40 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare galbena
      Rang: duce
      Gusion face ca toti cei cu care intrati in contact sa va admire. De asemenea, prezice viitorul.

      SITRI(SYTRI):demon de noapte, conduce 60 de legiuni de suflete.
      Invocatie: lumanare rosie
      Rang: print
      El poate provoca iubire intre barbat si femeie si viceversa si poate manipula usor oamenii. El se infatiseaza cu o fata de leopard si aripi de grifon, dar daca esti rugat, se poate transforma intr-un barbat foarte frumos.
      BELETH: demon de zi, conduce 85 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare rosie
      Rang: rege
      El provoaca dragoste intre doua persoane.

      LERAJIE: demon de zi, conduce 30 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare rosie
      Rang: marchiz
      Poate provoca rani si le poate impiedica sa se mai vindece. Poate despartii cupluri.

      ELIGOR: demon de zi, conduce 60 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare galbena
      Rang: duce
      Asigura castigul in tribunale si succes financiar. Gaseste lucruri pierdute.

      ZEPAR: demon de zi, conduce 26 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare neagra
      Rang: duce
      Demon al iubirii.

      BOTIS: demon de zi, conduce 60 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare alba
      Rang: presedinte
      Ajuta cand trebuie sa faci o decizie importanta, este un protector impotriva dusmanilor si ii poate impaca.

      BATHIN: demon de zi, conduce 30 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare purpurie
      Rang: ducesa
      Bathin ajuta in proiectie astrala.

      SALEOS(SALLOS): demon de zi, conduce 30 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare rosie
      Rang: duce
      Provoaca iubire intre doi oameni.

      PURSON(PRONUNTAT PERSON): demon de zi, conduce 22 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare mov
      Rang: rege
      Raspunde la orice intrebare, citeste gandurile celor din jur si prezice viitorul.

      MORAX(MARAX): demon de zi, conduce 30 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare rosie
      Rang: contesa
      Preda astrologia. Ea este zeita adevarului si dreptatii.

      IPOS: demon de zi, conduce 36 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare albastra
      Rang: conte
      Leaga prietenii si poate prezice viitorul.

      AINI(AIM): conduce 26 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare albastra
      Rang: marchiz
      Aini raspunde la toate intrebarile si poate incendia cladiri.

      NABERIUS: demon de zi, conduce 19 legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare rosie
      Rang: marchiz
      Recupereaza bunuri pierdute si preda retorica, logica si stiintele liberale.

      GLASYA-LABOLAS: demon de zi, conduce 36 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare galbena
      Rang: conte
      Stie toate secretele magiei si prezice viitorul. De asemenea, poate ucide dusmanii, fiind un razboinic.

      BIM(BUNE): demon de zi, conduce 30 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare portocalie
      Rang: ducesa
      Ea reprezinta intelepciunea si arata calea spre avere.De asemenea da abilitatea de a vorbi corect si cursiv.

      RONOBE(RONOVE): demon de zi, conduce 19 legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare mov
      Rang: conte
      El te poate invata orice limba si preda retorica si pirokinetica. De asemenea, transforma dusmanii in sclavi.

      BERITH: demon de zi, conduce 26 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare rosie
      Rang: duce
      Se infatiseaza ca un soldat in haine rosii, cu o coroana de aur, calarind un cal rosu. Are o voce clara si placuta.
      Cunoaste trecutul, prezentul si viitorul si raspunde corect la orice fel de intrebari; poate transforma orice metal in aur.
      ASTAROTH: demon de noapte, conduce 40 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare verde sau neagra
      Rang: duce
      Raspunde la orice intrebari legate de Trecut, Prezent si Viitor si poate revela toate Misterele.
      Poate invata la perfectie pe oricine toate Stiintele Liberale.

      FORNEUS: demon de zi, conduce 29 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare portocalie
      Rang: marchiz
      Da oricui reputatie si "preda" toate limbile pamantului, precum si retorica.Este foarte prietenos.Apare insotit de o reptila.

      FORAS: demon de zi, conduce 29 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare portocalie
      Rang: presedinte
      Poate face pe oricine intelept, bogat si invincibil.Returneaza bunurile pierdute si prelungeste viata.

      ASMODEUS(ASMODAY): demon de zi, conduce 72 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare albastra sau neagra
      Rang: rege
      Preda astronomie, aritmetica, si terrakinetica.
      Raspunde tuturor intrebarilor. Da abilitatea de a citi ganduri.

      GAAP: demon de zi, conduce 66 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare neagra
      Rang: presedinte
      Gaap poate crea dragoste sau ura.Ajuta in proiectie astrala, prezice viitorul.

      FURFUR: demon de zi, conduce 26 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare rosie
      Rang: contesa
      Poate crea furtuna, fulgere si vant foarte puternic.
      Arata secretele celorlalti si poate aduce sentimentul de dragoste intre doua persoane.

      MARCHOSIAS: demon de zi, conduce 30 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare rosie
      Rang: marchiz
      Asista in orice confruntare fizica sau verbala si raspunde la orice intrebare.

      STOLAS: demon de zi, conduce 26 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare albastra
      Rang: Explica valoarea plantelor si pietrelor, preda astronomia.

      PHOENIX(PHENEX): demon de noapte, conduce 20 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare roz
      Rang: marchiz
      Raspunde la orice intrebare si ajuta poetii, da inspiratie.


      HALPHAS: demon de noapte, conduce 26 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare rosie
      Rang: conte
      Poate porni razboaie si apara soldatii.

      MALPHAS: demon de noapte, conduce 40 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare albastra
      Rang: presedinte
      Isi foloseste magia pentru a crea orice. Poate distruge gandurile dusmanilor.

      RAUM: demon de noapte, conduce 30 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare neagra
      Rang: conte
      Distruge proprietatea dusmanilor.

      FOCALOR: demon de noapte, conduce 30 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare neagra
      Rang: rege
      Controleaza marile si vantul; poate scufunda vasele de pe mari si oceane. Nu va rani pe nimeni daca cineva il roaga sa nu o faca.

      VEPAR: demon de noapte, conduce 29 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare neagra
      Rang: ducesa
      Controleaza marea si furtunile. Poate cauza dezastre si moarte prin infectarea ranilor.
      Ajuta mult in levitatie.


      SABNACK(SABNOcK): demon de noapte, conduce 50 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare albastra
      Rang: marchiz
      Apara soldatii si poate impiedica ranile dusmanilor sa se mai vindece.

      SHAX: demon de noapte, conduce 30 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare neagra
      Rang: marchiz
      Poate sa surzeasca si sa orbeasca inamicii. Poate chiar sa-i innebuneasca. Gaseste bunuri furate si este un demon al transportului.

      VINE: demon de noapte, conduce 36 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare alba
      Rang: rege
      Singurul care da informatii despre alti vrajitori si apara impotriva atacurilor altor vrajitori. Descopera lucruri pierdute, prezice viitorul si poate produce furtuni.
      Apare insotit de un leu negru. Are aripi negre si un sceptru de aur.

      BIFRONS: demon de noapte, conduce 80 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare mov
      Rang: conte
      Aduce sufletele mortilor pentru a asista in magie si a raspunde la intrebari.

      VUAL(PRONUNTAT EWE-VAL): demon de noapte, conduce 37 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare albastra
      Rang: duce
      Prezice viitorul, impaca dusmanii si controleaza timpul.
      De asemenea poate provoca sentimentul de iubire intre doi oameni.

      HAAGENTI: demon de noapte, conduce 33 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare rosie
      Rang: presedinte
      Demon al transformarii.

      CROCELL: demon de noapte, conduce 48 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare roz
      Rang: ducesa
      Preda magia, geometria, istoria.Poate produce zgomote puternice.Produce confuzie in mintea dusmanilor.Gaseste orice sursa de apa.

      FURCAS(PRONUNTAT FUR-ACK-US): demon de noapte, conduce 20 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare albastra
      Rang: cavaler
      Preda astrologia, astronomia, folosofia si pirokinetica.

      BALAM: demon de noapte, conduce 40 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare alba
      Rang: rege
      Balam prezice viitorul si da abilitate mentala. Poate face pe oricine invizibil o perioada de timp.

      ALLOCES(ALLOCER): demon de noapte, conduce 36 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare verde
      Rang: duce
      Alloces preda astronomia si stiintele liberale si poate fi trimis pentru a ataca dusmanii.

      CAIM(CAMIO): demon de noapte, conduce 30 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare verde
      Rang: presedinte
      Caim prezice viitorul si este expert in hidrokinetica.De asemenea raspunde la toate intrebarile.

      MURMUR: demon de noapte, conduce 30 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare albastra
      Rang: duce
      El preda filosofia si aduce sufletele mortilor pentru a raspunde la intrebari.

      OROBAS: demon de noapte, conduce 20 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanre portocalie
      Rang: print
      Raspunde la intrebari, prezice viitorul si da control asupra celor din jur. De asemenea, asigura protectie impotriva altor entitati si impotriva altor oameni.

      GOMORY(GREMORY): demon de noapte, conduce 26 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare portocalie
      Rang: ducesa
      Ea prezice viitorul si aduce sentimentul de iubire intre doua persoane.

      OSE: demon de noapte, conduce 30 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare verde
      Rang: presedinte
      Poate innebuni dusmanii si raspunde la orice intrebare.De asemenea, este un demon al schimbarii, al transformarii.

      AVNAS (AMY): demon de noapte, conduce 36 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare rosie
      Rang: presedinte
      El preda astrologia si stiintele liberale, arata calea spre bogatie si avere.

      ORIAS: demon de noapte, conduce 30 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare alba
      Rang: marchiz
      Ajuta sa obtii respectul celor din jur si poate sa te transforme in orice forma. Stie totul despre influenta planetelor si a stelelor.

      VAPULA(NAPHULA): demon de noapte, conduce 36 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare albastra
      Rang: ducesa
      Ajuta studentii sa treaca de examene si teste. Preda filosofie si alte stiinte.

      ZAGAN(DAGAN, DAGON): demon de noapte, conduce 33 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare alba
      Rang: rege
      Demon al intelepciunii.

      VOLAC(VALAC): demon de noapte, conduce 38 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare alba
      Rang: presedinte
      Demon al jocurilor de noroc.

      ANDRAS: demon de noapte, conduce 30 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare neagra
      Distruge vrajitorii inamici. El este scund si vine insotit de un lup.

      FLAUROS(HAURES): demon de noapte, conduce 36 de legiuni de suflte
      Invocatie: lumanare mov
      Rang: ducesa
      Prezice viitorul, omoara inamicii cu foc.De asemenea apara impotriva altor entitati.

      ANDREALPHUS: demon de noapte, conduce 30 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare argintie
      Rang: conte
      El preda stiintele exacte.

      CIMERIES: demon de noapte, conduce 20 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare albastra
      Rang: marchiz
      Ajuta in confruntari, in lupte."Preda" literatura, gramatica si retorica.

      AMDUSIAS: demon de noapte, conduce 29 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare albastra-deschis
      Rang: rege
      Amdusias inspira muzica, poate sa faca auzite instrumente muzicale.

      BELIAL: demon de noapte, conduce 80 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare portocalie
      Rang: rege
      Ajuta sa avansezi la locul de munca si impaca dusmanii.

      DECARABIA: demon de noapte, conduce 30 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare neagra
      Rang: marchiz
      Explica proprietatile plantelor si puterea pietrelor.

      SEERE: demon de noapte, conduce 26 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare verde
      Rang: Descopera hotii si poate transporta orice obiect oriunde in lume. De asemenea el controleaza timpul.
      Poate sa grabeasca timpul, astfel: o vraja se intampla mai repede, chiar instantaneu.

      DANTALIAN(DANTALION): demon de noapte, conduce 36 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare mov
      Rang: duce
      Produce halucinatii inamicilor.Poate afla tot ce gandeste o persoana si poate influenta gandurile inamicilor.
      Aduce sentimentul de dragoste intre doua persoane.

      ANDROMALIUS: demon de noapte, conduce 36 de legiuni de suflete
      Invocatie: lumanare indigo
      Rang: Conte
      El descopera hotii si returneaza bunurile furate. De asemenea pedepseste hotii si gaseste bani pierduti.

  • Dukante



      Satanachia - Tasa reme laris Satan Ave Satanis
      Regele, fiinta suprema.

      Lucifer - Renich Tasa Uberaca Biasa Icar Lucifer
      Element: aer
      Directie: est
      Ritual: pentru a dobandi intelepciune.

      Flereous - Ganic Tasa Fubin Fleuros
      Element: foc
      Directie: sud
      Ritual: pasiune, dorinta

      Leviathan - Jaden Tasa Hoet Naca Leviathan
      Element: apa
      Directie: vest
      Ritual: orice implica emotii, dar si vindecare

      Belial - Lirach Tasa Vefa Wehlc Belial
      Element: pamant
      Directie: nord
      Ritual: initiere, noi inceputuri

      Verrine - Elan Typan Verrine
      Element: apa
      Directie: nord-vest
      Ritual: vindecare

      Amducious - Denyen valocur avage secore Amducious
      Element: foc
      Directie: sud-est
      Ritual: tot ce tine de lupta, razboi

      Unsere - Unsere tasa lirach on ca ayar
      Element: aer
      Directie: nord-est
      Ritual: intelepciune, fertilitate

      Eurynomous - Ayar Secore on ca Eurynomous
      Element: pamant
      Directie: nord-vest
      Ritual: moarte, renastere, noi inceputuri

      Lucifage - Eyen tasa valocur Lucifuge Rofocale
      Beelzebuth - Adey vocar avage Beelzebuth
      Belphegore (razboi) - Lyan Ramec Catya Ganen Belphegore
      Mesphito (informatii depre cei care au murit) - Mesphito ramec viasa on ca
      Delepitore - (magie) - Deyen pretore ramec Delepitore on ca
      Luithian (consul) - Deyan anay tasa Luithian
      Sonnelion (ura) - Ayer Serpente Sonnillion
      Abbadon (consul, dar si distrugere) - Es na ayer Abbadon avage
      Ammon - (demon al stapanirii) - Avage Secore Ammon ninan
      Mammon(bogatie) - Tasa Mammon on ca lirach
      Rosier (dragoste) - Serena Alora Rosier Aken
      Astarte (emotii, dragoste) - Serena Alora Astarte AkenAstarot (emotii) - Serena Alora Astarot Aken
      Ashtaroth -(prietenii) Tasa Alora foren Ashtaroth   
      Amducious (distrugere) Denyen valocur avage secore Amducious
      Asmodeus (dorinta, placere) - Ayen Avage Aloren Asmodeus Aken
      Balberith - (moarte, distrugere) - Avage Secore on ca Baalberith
      Babeal - (tristete, suferinta) - Alan Secore on ca Babeal
      Verrier - Demon al intelepciunii, dar si a medicinei - Elit Rayesta Verrier
      Ronwe (intelepciune) - Kaymen Vefa Ronwe
      Svengali (razbunare) - Desa on Svengali ayer
      Tezrian (razboi) - Ezyr ramec ganen Tezrian
      Asafoedita (feminitate) - Asana nanay on ca Asafoetida
      Taroon (dorinta) - Taroon an ca nanay
      Agaliarept - On ca Agaliarept Agna


  • Grimorium Verum

      Conform acestui grimoar, cu privire la tipurile de spirite, exista doua tipuri, cele superioare si cele inferioare. Numele celor superioare sunt: Lucifer, Beelzebuth, Astaroth.

      Acestea sunt trei simboluri ale lui Lucifer, in afara cercului:



      Urmatoarele sunt cele ale lui Beelzebuth si Astaroth plasate in afara cercurilor:



      Lucifer are doi demoni sub conducerea lui: Satanackia si Agalierap. Cei ai lui Beelzebuth sunt Tarchimache si Fleruty.

      Simbolurile lui Satanackia si Fleruty sunt:





      Cei doi inferiori ai lui Astaroth sunt Sagatana si Nesbiros, iar carcaterele lor sunt:





      Mai sunt si alti demoni, in afara de acestia, care sunt sub controlul Ducelui Syrach. Aici sunt numiti 18 din ei si acestea sunt numele si abilitatile lor:

      I. Clauneck are control asupra bogatiilor, te poate ajuta sa gasesti comori si sa ai succes in afaceri.



      II. Muisin are putere asupra liderilor, preda stiinte politice.



      III. Bechaud/Bechard are putere asupra fortelor naturii, putand aduce grindina, sau provoca furtuni cu tunete si fulgere.



      IV. Frimost are putere asupra femeilor.



      V. Klepoth iti da viziuni si premonitii.



      VI. Khil provoaca cutremure.



      VII. Mersilde are abilitatea de a teleporta pe oricine, oriunde.



      VIII. Clisthert poate provoca iluzia trecerii bruste de la zi la noapte si invers, oricand doresti.



      IX. Sirchade te face sa vezi tot felul de animale naturale si supranaturale.



      X. Segal poate conferi talente extraordinare.



      XI. Hicpacth iti va aduce orice persoana instantaneu, indiferent de distanta.



      XII. Humots iti poate oferi orice carte iti doresti.



      XIII. Frucissiere invie mortii.



      XIV. Guland provoaca maladii.



      XV. Surgat deschide orice lacat sau seif.



      XVI. Morail poate face orice lucru invizibil.


      XVII. FRUTIMIERE iti aranjeaza participarea la diverse festivitati, evenimente.



      XVIII. Huictiigaras aduce somn unora si insomnii altora.




      Sub Satanachia si Sataniciae sunt 45 de demoni. Patru dintre acestia, sefii, sunt Sergutthy, Heramael, Trimasael si Sustugriel. Aceste spirite pot fi de mare ajutor, caci lucreaza eficient si rapid, in cazul in care au o relatie buna cu evocatorul.Sergutthy are putere asupra femeilor.

      Heramael preda arta vindecarii, incluzand cunoasterea totala asupra tuturor problemelor de sanatate si asupra remediilor. De asemenea te invata toate intrebuintele plantelor, unde se pot gasi, cand se pot culege si transformarea lor intr-un remediu eficient.

      Trimasael preda chimia. De asemenea, preda si secretele fabricarii Esentei Proiectiei, prin care toate metalele feroase pot fi transformate in aur sau argint.

      Sustugriel preda arta magiei. Confera spirite familiare care pot fi folositi in orice scop si poate aduce plante de matraguna.

      Agalierept are control asupra lui Elelogap, care are control asupra apei.

      Nesbiros ii are in subordine pe Hael and Surgulath. Hael poate face pe oricine sa vorbeasca, citeasca si sa scrie in orice limba. De asemenea el este capabil sa te invete toate acele lucruri secrete si ascunse.

      Sergulath te invata strategia si cum sa-ti invingi oponentii. Cei mai puternici opt subordonati ai lui sunt:

      I. PROCULO, care poate face pe oricine sa doarma timp de 48 de ore, cu cunoasterea sferelor somnului.

      II. HARISTUM, care poate face pe oricine sa treaca prin foc fara sa se vatameze.

      III. BRULEFER, face ca o persoana sa fie iubita de femei.

      IV. PENTAGNONY, confera abilitatea de a fi invizibil si te face sa ai control asupra liderilor.

      V. AGLASIS, poate duce pe oricine, sau orice, in orice loc din lume.

      VI. SIDRAGOSAM, are control asupra femeilor.

      VII. MINOSON, este capabil sa te faca sa castigi orice joc.



      VIII. BUCON, poate cauza ura si gelozie intre persoane de sex opus.



      ========================================================================================Spirite superioare (3)                 Lucifer (2)       |      Beelzebuth (2)    |      Astaroth (2) Satanackia (45) / Agalierap (1)| Tarchimache /  Flurity | Sagatana / Nesbiros (2) Capetenii: (4)     Elelogap   |                        |          Hael / Sergulath (8)    Serguthy                                                             Proculo    Heramael                                                             Haristum    Trimasael                                              	        Brulefer   Sustugriel                				        Pentagony    +alti 41                 		                           Aglasis                                                               	        Sidragosam                                                          	        Minoson                                       				        Bucon Spirite inferioare(18)                                       		  Clauneck, Musisin, Bechaud, Frimost, Klepoth, Khil, Mersilde, Clisthert, Sirchade, 
      Segal, Hicpacth, Humots, Frucissiere, Guland, Surgat, Morail, Huictigaras, Fruitimere
      ========================================================================================